Poslední aktuality

24.02.2013

Nová služba psaní článků je ideální pro všechny, kteří chtějí zaujmout potenciální zákazníky nebo vybudovat známou firmu.

07.02.2012

Tvořil jsem texty na trochu lechtivé téma erotické pomůcky. Texty byly psány v rámci minisite Vibratormagazin.cz pro podporu sexshopu eVibrator.cz. Dále v současné době intenzivně pracuji na několika dalších microsites.

21.01.2012

Abych podpořil svou službu copywritingu, zhotovil jsem minisite věnovanou korektuře textu. Stránky naleznete na adrese korekturatextu.eu.

04.01.2012

Pro podporu svých služeb copywritingu jsem si vytvořil microsite, která je kompletně věnovaná právě této činnosti. Naleznete ji na adrese ocopywritingu.eu.

23.12.2011

V posledních dnech byla mou hlavní nápní práce elektronika. Samozřejmě pouze po stránce copywritingu. Právě jsem dokončil popisy produktů společnosti Expert. Konrétně mám za sebou popisky ledniček, rychlovarných konvicí, vysavačů, mixérů a dalších.

 
 

CTA (call to action)

CTA je zkratka pro call to action neboli výzvu k akci. Nejčastěji se jedná o button, odkaz nebo část textu. Jejích úkolem je vyzvat a přesvědčit uživatele, aby provedl nějakou akci (objednal si službu, vyplnil kontaktní formulář, pokračoval na další stránku atd.).

Proč je CTA důležité?

Výzva k akci je jednou z nejdůležitějších částí reklamních textů. Pokud totiž uživatelům neřekneme, kam mají pokračovat, bylo zcela zbytečně namáhat se se získáním jejich pozornosti a důvěry.

Jak na to?

Při psaní CTA odborníci doporučují dodržovat několik základních pravidel. Výzva by měla být stručná, srozumitelná a postavená na slovese. Zároveň je vhodné zdůraznit urgenci výzvy (např. časovým omezením nabídky).

V některých situacích (např. u bannerů) je prostor pro textovou výzvu velmi krátký. Proto se často omezuje na pouhá 2–3 slova ("Zjistěte více", "Přejít do e-shopu" apod.).

Kam dál?

Další zajímavosti o CTA a užitečné rady, jak psát výzvy k akci najdete například ve článku How to write compelling calls to action nebo Účinnější výzva k akci.

Nezávazná objednávka

Jméno*:

E-mail*:

Telefon:

Zpráva*:

* takto označená pole jsou povinná.