Poslední aktuality

24.02.2013

Nová služba psaní článků je ideální pro všechny, kteří chtějí zaujmout potenciální zákazníky nebo vybudovat známou firmu.

07.02.2012

Tvořil jsem texty na trochu lechtivé téma erotické pomůcky. Texty byly psány v rámci minisite Vibratormagazin.cz pro podporu sexshopu eVibrator.cz. Dále v současné době intenzivně pracuji na několika dalších microsites.

21.01.2012

Abych podpořil svou službu copywritingu, zhotovil jsem minisite věnovanou korektuře textu. Stránky naleznete na adrese korekturatextu.eu.

04.01.2012

Pro podporu svých služeb copywritingu jsem si vytvořil microsite, která je kompletně věnovaná právě této činnosti. Naleznete ji na adrese ocopywritingu.eu.

23.12.2011

V posledních dnech byla mou hlavní nápní práce elektronika. Samozřejmě pouze po stránce copywritingu. Právě jsem dokončil popisy produktů společnosti Expert. Konrétně mám za sebou popisky ledniček, rychlovarných konvicí, vysavačů, mixérů a dalších.

 
 

Benefity (co je benefit)

Jako benefity označujeme to, co produkt nebo služba přináší zákazníkům. Nejedná se tedy o výhodu v pravém slova smyslu (jako např. nízká spotřeba u automobilu), ale o přínos (nižší náklady na provoz). Benefity se tak často nesprávně zaměňují s vlastnostmi a výhodami.

Proč jsou benefity důležité?

Mnoho odborných zdrojů tvrdí, že lidé nakupují na základě emotivního rozhodování, ale své rozhodnutí odůvodňují logickými argumenty. Benefity tak pomáhají uživatele přesvědčit k nákupu nebo poptávce. Někdy se benefity pletou také s atributy značky (vlastnosti značky například udávají, že je konzervativní, tradiční atd.).

Jak na to?

Při psaní benefitů je důležité vycházet z analýzy cílové skupiny. Pro některé potenciální zákazníky totiž mohou být důležité jiné benefity, než se obecně předpokládá.

Přehled benefitů je pro copywritery užitečnou pomůckou také při vymýšlení nadpisů (headlinů). Benefit v titulku je totiž oblíbenou technikou, jak zaujmout uživatele. Nejsilnější benefit značky někdy také komunikují jako unikátní prodejní argument (USP).

Kam dál?

Další informace k benetifům najdete například na stránkách mediaguru.cz. Za přečtení také rozhodně stojí články How to Find and Write Benefits that Turn Online Prospects into Buyers a The Oft-Confused Features And Benefits.

Nezávazná objednávka

Jméno*:

E-mail*:

Telefon:

Zpráva*:

* takto označená pole jsou povinná.